woensdag 19 april 2023

Bieren met de boys

Treinconversatie Utrecht - Den Haag Centraal 

'Is wel relaxed. Door de week chill ik met m'n chick en in het weekend bieren met de boys. Maar niet alle vrienden van vroeger gaan nog mee.'

'Nee man, ik heb er ook zo een. Die mag niks meer van z'n chick. Hij was dronken op z'n vrijgezellenfeest en moest een nacht de cel in. Had een vrouw geslagen.

'Da's toch gaar?'

'Nu zit ie helemaal onder het duimpie.
En als ie nog es mee gaat is ie direct stuk van het bieren. Niet chill man.'

'Kapot volle trein. Is significant kut als je moet staan. '

'We gaan vaak borrelen na het werk. Zuipen. Echt chilll. Best wel.'

"Laatst gingen we skieën. Stonden we te zuipen en gingen we weer. Stond er nog 500 euro bier op tafel te verdampen. Bizar. In de tijd op de uni toen bier nog 50 cent kostte kon dat nog. Niet helemaal handig.
Paar biertjes is gewoon leuk.'

'Mijn vriendin rijdt niet. Helemaal kut. Ik rijd wel veel. In een gehuurde waggie. Wel chill. Ik rijd altijd te hard. Laatst 200 euro voor 18 kilometer te hard. Niet nice.
Alsof je een halve crimineel bent.

'Da's toch gaar?'

Maar ik betaal niet.
Ik wacht tot de laatste dag van de betalingstermijn en ga dan in bezwaar.
Moet je altijd doen. Wordt heel vaak goedgekeurd. Kost te veel tijd. Best wel bizar.'

Chille boys.
Met hun chick onder het duimpie in een gehuurde waggie, stuk van het bieren op de uni. 

Da's toch gaar?

Niet nice. 
Significant kut. 

Ofwel omhooggevallen snotneuzen.
































Geen opmerkingen:

Een reactie posten