zaterdag 10 juni 2023

Leuk doen bij de kassa

Bij het teruggeven van een bankbiljet zegt de kassière: Zo klopt het. 'Nee, dat klopt niet', zegt de klant. 'Ja, dat klopt wel, volgens de kassière. De klant tikt met zijn vinger op het bankbiljet. 'Dit klopt toch niet?' Haha haha haha. De grapjas verlaat de winkel, de kassière blijft achter met een kleur op haar wangen.

Dezelfde man staat even later achter mij bij de kassa in een andere winkel. "Mevrouw mag ik mijn spullen daar neer leggen?'vraagt hij. Ik maak ruimte op de band. Na een tijdje wachten leg ik een beurtbalkje (niet zelf bedacht) achter mijn boodschappen. 

Ik denk: 'nu komt het.' Nu kopt hij er hem in met: 'Oh, ik dacht dat u mijn boodschappen zou betalen.' Gevolgd door krom liggen van het lachen. 

Maar de vrolijke Frans liet zijn kans op leuk doen aan zijn neus voorbij gaah en hield zijn kaken op elkaar.

Aan leukdoenerij bij de kassa zit blijkbaar een grens.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten