maandag 29 april 2024

Kicken kost wat

Of ik de producten van Jemako ook kende.Dat wasmiddel bijvoorbeeld. Zo'n subtiel geurtje. Lekker maar niet too much. Heerlijk, vooral voor veel gebuikte sportkleding dat op den duur toch wat gaat ruiken.

Mijn collega is met haar zussen naar een Jemakoparty geweest. Toen ze na het enthousiaste wasmiddelmiddelverhaal over 2 raamdoekjes begon ('je neemt het raam af met een vochtig doekje en droogt het na met het andere doekje') had ze mijn volle aandacht. 'Ik vind het heerlijk en ben zo klaar.Een aardigheid!' Zelfs de natte honden van haar zussen zijn in no time droog met een Jemako handdoek. En dan de citroensteen, tegen hardnekkige vlekken? Alleen maar kicken.

Ik had tot vanochtend nog nooit gehoord van Jemako. Onder welke steen heb ik gelegen? Want als ramen lappen één groot feest is wil ik die doekjes ook wel proberen. Ik pruts altijd met van alles, van azijn tot een ui in het water, of extra sop. maar na het droogtrekken zie ik nog steeds strepen of andere oneffenheden.

Een blik op de website leert dat je wel iets meer betaalt dan de gewone huis-, tuin- en keuken producten. Geen verrassing natuurlijk. 

Maar ik wil feest als ik de ramen lap.
Kicken kost wat.













.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten