zaterdag 18 maart 2023

Lekker meehorken

Bij de Aldi

Ik heb 4 dingetjes in mijn handen.
Ik loop naar kassa 1.
Ik kom van links.
Tegelijkertijd komt van rechts een stel met een mandje boodschappen. We kruisen elkaars blikken.

De kassière kijkt naar de rij, pakt haar microfoon en roept een collega op voor een extra kassa.

'Oh kassa 2 gaat ook oop'm', zegt de man van het stel tegen zijn vrouw/vriendin. Hij loopt voor mij langs. Zijn vrouw in de achterhoede.

'Kijk, dat je man een hork is, is misschien wel the story of your life. En ik hoef echt niet per se eerst hoor. Maar even afstemmen zit er blijkbaar ook niet in? Wij, als vrouwen onder elkaar? Nee hè? Gewoon meehorken hè?'

Zei ik dat?

Natuurlijk niet!

Want dan zou ik ook aardig richting hork/ horkin gaan.

Maar iets in die strekking, man oh man, wat lijkt me dat toch lekker.

Story of my life.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten