woensdag 5 juli 2023

Nudist

Mijn collega durfde me niet te beeldbellen tijdens mijn vakantie. Want stel dat ik op dat moment op een nudistenstrandje lag. 

'Nou, ik heb mijn kleren net weer aan dus het kan wel', bazelde ik.

Grapje natuurlijk.

De kans dat ik op een nudistenstrand ga liggen is nihil. Ik heb er nog nooit serieus over nagedacht om dat te gaan doen en wat er prettig aan zou kunnen zijn.

Ik hou overigens wel van de sauna. 
Hoe dan?
Wat is het verschil met een nudistenstrand?
Ben er nog niet uit.

'We zijn allemaal hetzelfde daar', hoor je vaak. Nou, was het maar zo'n feest.
De verschillen worden nergens anders zo duidelijk uitvergroot als in de sauna. Is niet erg maar feit is het wel.

Nu ik er over nadenk. Ik hou wel van het strand maar niet van schurende zandkorrels die zich nestelen in elke kier en naad van je lijf die voorhanden is. Heb je in de sauna niet.

Laten we nu net een buitensauna hebben bij ons vakantiehuisje. Elke avond hang ik hier met volle overtuiging de nudist uit. 
Met uitzicht op de bergen.

































































2 opmerkingen: