donderdag 8 juni 2023

Soort van

Voetbalvrouwen langs de lijn.

Amper uit de puberteit.

Dialoogje:

'Heb jij dat hele huis voor jou alleen?'
'Ja. Nou ja, we zijn zooo vaak bij elkaar.'

'Oke, woont hij dan soort van bij jou in?'

'Ja, soort van.'

'Mmm, we gaan straks weekendje naar Rotterdam.' 'Nice!' 'Betalen jullie dan elk de helft?' 'Nou, daar krijg ik de kans niet voor hoor. Hij betaalt alles voor mij. Behalve de boodschappen soms niet.'

'Zijn jullie nog lang gebleven zaterdag? Er zijn  allemaal foto's gemaakt nog. Ik stond er niet op. Jij stond er niet op. Ik denk dan: maak ze dan als iedereen er nog is.' 'Ja, stom.'

'Nou ja, het maakt mij niet uit hoor.
'Nee, het maakt mij ook niet uit hoor.'

Telefoon gaat.
'Ja? Oooh, doe maar rustig aan hoor.
Ja, is goodsie!'
Doeiiiiiii!!'

Goodsie. 
Serieus?
Soort van gaat nergens over.
































Geen opmerkingen:

Een reactie posten