zaterdag 15 juli 2023

Standje moedeloos

Op zoek naar een simpel shirtje, kleur lila.

Geen roezeltjes, touwtjes of pofmouwen. Maar vooral zonder tekst. Een subtiel embleempje mag wel maar geen schreeuwerige plakkaten.

Hoe moeilijk kan dat zijn?

Daar ga ik. In een Drents dorp, even verderop.

Winkel 1: een bonte verzameling van kleuren. Geen lila.

Winkel 2: wel lila in alleen maat S.

In winkel 3 loop ik tegen shirts aan met teksten als Don't trust me en Not my problem. Er is er ook nog eentje met Yeah.

Inmiddels bij winkel 4. Buiten op het rek hangt een lilashirt met Voila. In koeienletters. 

Binnen tussen de rekken vind ik er een met Miami, in bloemenprint twee keer onder elkaar, schuin gedrukt. 
Eveneens in koeienletters.

Winkel 5: shirt met print/schilderij van een vrouw met hoed. Over de hele lengte.

Heel moeilijk dus.

Daar ging ik. Inmiddels op standje moedeloos.

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten